Hundbesök

Då är hon här lilla Phoee Bee. Just nu ligger hon i mitt knä..på min arm medans jag försöker surfa. Den lilla damen är trött. Hon har varit med om mycket spännande idag. Katter, galna hanhundar.. två promenader i skogen och en promenad med Hannah och hennes kompis. En helt underbar liten vovve måste jag säga. Lyhörd, pigg,,och otroligt kelen.  Det tog ett tag att vänja sig vid katterna. Gunnar va inga problem för han låg ju mest still som en stor gul hög o sket blanka tusan i att en liten russel-tik närmade sig. Lite värre var det med Agnes..jättekul att jaga. Men nu är de inne tillsammans o sover båda två så den pärsen klarade vi oxå :-)

Den här dagen har gått jättefort och vart full av aktiviteter som sagt. Men det har ju varit underbart väder idag så allt har gått som en dans. Nu ska jag snart trycka i mig lite lördagsgodis o titta på en bra film,,idag blir det äntligen Mamma Mia som jag nu har försökt få tid till att titta på i snart en veckas tid,,:-)

När det vankas godis vill jag allt ha först ,,jag är ju ändå en terrier :-)



Hej Matte o Husse,,jag har det bara bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0