Söndagskväll

Nu har jag och patrik städat hela huset men ändå är det stökigt,,suck, Renare i alla fall. Badat grå pudel har jag oxå gjort så nu är han vit en stund i alla fall. Om det råkar bli konstig text i det här inlägget så beror det på att det ligger en katt på tangentbordet o gör sitt bästa för att få vara med och säga ett ord.

Borstade även Zingos tänder o märkte att han hade lite plack. Små hundar får ju lättare besvär med tänderna. Men eftersom Tim låg brevid o såg stolt ut så fick han sig en omgång med tandborsten han med.  Dags att börja med plack off på Zingo i alla fall.

I morgon får alla mina killar tjejbesök. Pappa och hans hund kommer hit. Tänkte försöka ta en sväng i slottskogen och se hur Tim hanterar det nu för tiden. Har ju ett gäng blåsor i händerna efter min krattning i Lördags så jag hoppas på att han inte drar för mycket.:-)
Nu har barnen påsklov och Carros dator är sönder så jag lär väl inte få så mycket tid och plats framför min egen dator vilket gör att jag säkert får sammanfatta hela påsken i ett enda inlägg när lovet är slut :-)
Nu ska jag hoppa i ett varmt bad och sen gå o lägga mig o läsa en urrolig bok som jag läser just nu (nobelpristagarboken har jag äntligen tagit mig igenom)  Boken jag läser nu heter Marley och Jag, Livet och kärleken med världens värsta hund :-) Har läst ca 20 sidor och har redan både skrattat o gråtit. Till min uppfödare säger jag,,du bara måste läsa denna då den handlar om en labbe!! En sån bok man helt klart skulle dela ut till valpköpare tycker jag, Finns tydligen på film oxå enligt min dotter. Finns det något mer gulligt än valpar :-) Natti kramar


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hoppas ni fick en fin tur i Slottis och att dina blåsor inte blev alltför hårt åtgågna. :) Utställningarna kommer att gå hur bra som helst, det är jag helt säker på.

Det med trygghetsrådet låter ju väldigt bra, skönt att ha någon att vända sig till som kan ge en tips, råd och hjälp på vägen.

Är inte en lika skön och solig dag idag men det ser riktigt lovande ut inför påsken, vi kanske kan ses på en påskpicknick? Massa kramar till er alla!

2009-04-07 @ 11:04:57
Postat av: regina

Gud så söt vovve! :) höhö

2009-04-07 @ 11:08:19
URL: http://reginaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0