Valborgsmässoafton

I går var min sista dag på jobbet och det var väldigt känslosamt,,kommer sakna alla jättemycket. Jag fick en jättefin utelykta i form av en oljelampa. Man kan hänga ut den på en upphängningsanordning och det ska jag göra snarast. Det var oxå roligt att alla följde med ut på lunchen och åt. Alla är så goa :-) Tack igen.

I dag har jag i princip pluggat hela dagen,,jaja, ska erkänna att jag tog en rast mellan 15-16 och somnade på verandan i solen. Vilket gjorde att jag var som ett kokt ägg när jag väl vaknade till liv :-) Min käre make kom hem med "lunch" till mig. Han hade köpt en kebabsallad med stark sås på Kungspizzan (jag sa ju att jag inte kunde vara utan den ) fast det gjorde bara att jag fick så himla ont i magen att jag höll på att svimma.,,jo såklart blev jag ju mätt oxå annars hade det ju verkligen varit slöseri med pengar :-)
Så nu har jag lämnat in min första inlämningsuppgift och det känns oerhört spännande att få veta vad de tycker om den. Ännu mer spännande är det ju förstås nästa fredag då jag ska skriva mitt första slutprov. Det tar ca tre timmar att göra det..så den som tror att jag kan lata mig nu tror helt fel :-)

Tim är lite fastare i magen idag. Har även köpt Pro Kolin till honom. Får se om det stoppar upp något. Han måste uppvisa ett dygn med fast mage om jag överhuvudtaget ska ställa honom på Lördag. Sen OM jag ställer honom så får han nog ingen vidare kritik eftersom han blivit ganska mager med denna magsjukan. Men jag kan ju göra det för att han ska få lite social träning och för att vi ska få upp andan inför nästa helgs stora utmaning..om han mår bra då givetvis. Igår badade jag honom i alla fall,,eller duschade rättare sagt. Han är så rolig när han duschar för han står med nosen intryckt i väggen och vägrar röra sig, vilket gör att han inte kan andas särskilt bra,,men,,det är ju tydligen så han vill ha det för han vägrar som sagt att överhuvudtaget överväga att röra sig en millimeter ,,fast han har plats. Sen klipptes det klor och svanstipp,,(den blev inte så dålig denna gången haha) och han fick sitt spray som är bra för huden på sig. Så nu är han snygg i pälsen i alla fall. För mig är han ju förstås alltid snygg. Viktigt att tänka på i denna utseende hysteri som råder på hundutställningar är ju att för mig är min hund alltid vackrast oavsett vad en domare säger om honom.  Kolla på bilderna  här nere tex hur snyggt han kan ligga :-) Trevlig Valborg och Första Maj


Fy tusan vad tråkigt när matte ska plugga hela dagen,,



Jag får väl sova en stund till då,,väck mig om det händer ngt kul,,

Kommentarer
Postat av: Hannnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

hahahah tiiiiiiim :D<3

2009-04-30 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0