Sommar och sår

Nu har värmen kommit igen, helt underbart tycker jag. Men motsatsen tycker mina vovvar:-) Triton har fått två nya sår. De sitter på vardera kinden och ser inte fina ut. Varigt och blodigt, usch. Har rakat av honom pälsen på båda sidor så nu ser han ut typ som scarface. Undrars var alla dessa sår kommer ifrån. Triton har alltid varit en väldigt frisk hund, ja förutom sina höfter då förstås. Så man är inte riktigt van vid att hålla på med honom. Får nog slänga på honom en tratt i kväll. Fint väder skrev jag. Fick precis en dusch av ett ösregn ,,kul jag som hängt ut tvätten och tagit ut alla stolsdynor och dessutom släppt ut kaninerna i sin utehage! Ut och släng pressening över allt , i första hand kaninerna då..jösses,,det var den tvätten det,,blaaaaahhh vad trött man blir!
Carro står i köket och håller på att baka blåbärsmuffins. Hannah är på Liseberg med sina kompisar,,undrar om de oxå fick en dusch?? Min man är på väg hem efter en två dagars lång resa till High Chaparall. I kväll ska jag laga tacos till La familla,,inte helt fel. Annars är det inte mycket som händer. Har ju lite "ledigt" från mina studier just nu men får nog sätta igång med plugget inför provet på Måndag. Sen börjar Medicinsk grundkurs. Den ska bli intressant. Jösses vad det öser ner nu,,får nog ut o ropa på Agnes..Ha en fortsatt härlig Lördag
Tjing

Kommentarer
Postat av: Eva

Det brukar väl regna när du har hängt ut tvätt ;-)

2009-08-09 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0