Härliga Fredag

Snön lyser vit på taken och det är äntligen Fredag igen. Verkar som att vintern har kommit för att stanna:-(Här snöar det och ett härligt snötäcke ligger. Hundarna får små frusna bollar mellan trampdynorna och vi har små pölar överallt i hela huset. I dag var det skönt att komma hem för min underbare man har städat, tvättat och skurat hela huset. Det är en härlig känsla att kliva in i ett nystädat hus när man har jobbat hela veckan. Han har dessutom varit på långpromenad med hundarna så inte ens det behöver jag tänka på. (Tack hjärtat, det värmde.) Så nu är det bara att fixa fredagskäk och bänka sig framför Let´s dance så småningom med en stoooor skål chips och dip o ett par liter coca-cola :-) Usch vad onyttigt men å så gott.
På jobbet har vi inventerat, skönt att få det gjort. Sista gången för mig ,på det företaget i alla fall. Har nog bestämt mig för att börja plugga i alla fall. Läsa till något så att man kan få jobba med det man vill och jag vill jobba inom vården så det får det bli. Om det nu funkar rent ekonomiskt, men jag ska luska fram något bra.

Vovvarna mår bra. Har inte märkt någon större skillnad på Triton efter laser och massage. Kan nog säga att han är något piggare bara,,verkar det som. I bland känns det som att han gillade den där  massagen väldigt mycket för han kommer o sätter sig vid mig och vill att jag ska klia honom hela tiden. Det bästa vore ju om man lärde sig massera själv. Det kan väl inte vara för komplicerat inbillar jag mig. Ska bli spännande att gå på provsim med honom nästa Onsdag. Får inte glömma att ta med mig kameran. Han älskar ju att simma ute i havet och i sjön men det är nog annorlunda att få i honom i en uppvärmd bassäng med klor. Undrar hur de tål kloret,,

Nu ska jag boka biobiljetter till min dotter och hennes kompis. De har fortfarande inte bestämt vad de ska se men jag väntar ivrigt på information :-)

Önskar alla er därute en wonderful Helg och var rädda om varandra. Kramisar Vov  från Killgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0