Måndag

Tillbaka på jobbet efter en mysig helg. Alla hjärtans dag firade jag och Patrik till slut med en middag på tu man hand och jag blev glatt överraskad då han kom hem med blommor och en vacker vas, godishjärtan och ett paket med lotter till mig. Det var verkligen inte väntat och då blir det ju oxå mycket roligare när man får det. Tack min käre man för en lyckad Alla hjärtans dag.
Annars har inte mycket hänt i helgen. Melodifestivalen och Let´s dance var det som sågs på TV. Barnen har varit hos sin pappa hela helgen och det har varit väldigt tyst.
Städat har jag gjort som vanligt och varit på många promenader med hundarna. Zingo har varit dålig i magen men jag kokade ris och kycklingfilé till honom som han fick äta i två dagar så nu är han bra igen. Tim är pigg och glad som vanligt och Triton blir mer och mer stel i sina leder. Ska ju gå till hundmassösen med honom på Onsdag så det ska bli väldigt intressant att se vad de säger. Det som är mindre intressant det är att jag måste snygga till honom lite,,eller ja,,ganska mycket och det är ett jobb i sig och som vanligt har jag väntat till in i det sista,,nämligen idag.:-( Det som gör det jobbigt är ju att han är helt ovillig,,kan ju inte ens borsta svansen på honom längre utan att han blir sur,,men antagligen gör det ont.

Nu ska jag jobba vidare..Burr Burr det är såååå himla kallt idag och jag vill bara åka hem o krypa ner under mitt varma täcke. Men det är ju bara tre timmar to go..
Ciao amigos

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Det låter verkligen som ni hade en jättemysig alla hjärtans dag! Vad härligt!! Gott för er båda att få rå om varann lite!

Här blev det trerätters och champagne och sen var vi stoppmätta! Hahaha!

Ha en fin vecka!

Kramisar!!!

2009-02-17 @ 21:43:37
URL: http://gemigsinnesro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0