Tisdag

Tillbaka på jobbet igen efter några dagars ledigt. Igår var min käre far här och vi promenerade med hundarna på Tjölöholms slott. Det gick jättebra och Tim drog nästan inget alls i kopplet. Hannah var oxå med och gick med Zingo. Lilla Phoee Bee var strålande pigg och söt som vanligt, Stackars Triton fick vara hemma men i gengäld fick han en lång promenad med Patrik. Svårt att få det rättvist för alla hundarna jämt. Men har lovat Triton att nästa gång ska bara han och jag åka någonstans så han får vandra länge i fred för de andra :-)
 
Nu är det sportlov för barnen och Philip har åkt till sin mamma, Carro och Hannah har varsin kompis med sig hem som ska sova över så det blir väl inte mycket sömn för mig i natt,,hihi. Ska strax laga Tacos till dem, väntar bara på ingredienserna.

Annars är det inte så mycket som händer. Får börja ta tag i mig själv och skapa ett snyggt CV som jag kan skeppa ut lite här och där till att börja med. Har surfat lite på jobbannonser idag men inte hittat mycket. Men det ska väl lösa sig som allt annat.  Skam den som ger sig.

Tack till alla som kommenterar, det känns otroligt skönt att ha vänner i alla fall,,Kram på er,,nu kallar spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0