Torsdag

Jag har mailat och frågat hur det har gått med Ormvråken och fick svar att de fortfarande har den kvar. Den har en ögonskada men de ska försöka få den att klara sig själv igen. Tänk att det finns så underbara människor som lägger sitt liv ideellt för att hjälpa skadade djur. De behöver stöd dock och jag skickar med länken till deras hemsida där man bla kan köpa en kalender för att stödja det hela, vilket givetvis jag ska göra,,för ormvråkens skull, så om ni känner för att stödja dem,,köp en kalender ni med :-) Länken finner ni här på min blogg.
 
Idag har jag jobbat igen och det var ganska skönt trots allt. Är inte hundra pigg men när är man någonsin det :-) Den vackra snön som kom igår har givetvis börjat töa bort och jag skönjar den underbara lerans återkomst, alla hundägares favorit :-)
Nu har barnen sportlov igen och som vanligt är det svårt att få ihop någon trevlig aktivitet till dem samtidigt som man jobbar. Det får väl bli lite biobesök,,mm. Men den veckan går väl säkert lika fort som alla andra.
Nu ska jag logga in på hundskolan.net och söka efter några trevliga kurser som vi kan gå till våren. Zingo ska ialla fall få gå agility och jag tänkte mig blodspår till Tim och eventuellt aktviering eller tävlingslydnad..får se.Plånboken har ju sitt att säga till om oxå :-)


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Finns det ingen trevlig kennel som dom kan prao:a på under sportlovet. Här behövs alltid en kennelflicka :-)

2009-02-06 @ 00:11:39
URL: http://belldeena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0