Vintern har rasat ut ur våra fjällar??

Är våren äntligen på intågande?  I morse fick jag värsta vårkänslan. Värmde en kastrull choklad och hällde på termos, gjorde två frallor med ost o skinka och tog med mig ut på morgonpromenaden. Sittandes på en sten i skogen åt jag min frukost med tre stycken dreglande hundar som sällskap. Det var underbart när solen gick upp och kylan steg från marken i en dimma. Skulle kunnat sitta så hela dagen,,men underbart är kort sägs det.

I dag har jag bokat ett intressant möte. I juni ska jag ta med mig någon av hundarna, har inte bestämt vilken ännu och träffa en person på Orust som tydligen kan "prata" med hundar. Väldigt intressant. Kanske man lär sig något om sin hund som man inte redan visste. Vi får se,,spännande ska det bli i alla fall. Personen som gör detta heter Gabriella Rastad. Antagligen är jag väl grundlurad som vanligt. Jag gör det som en kul grej,,rapport kommer senare i sommar :-)

Nu är det fredagskväll o soffan o Let´s dance (hörde att Niclas o Laila blivit ett par) stundar.
Förresten så har fåren ännu inte hittat hem o står o blänger på mig från grannens hästhage,,ngt säger mig att de trivs bättre där,,kanske man kan prata med får oxå,,??
Tjing (slänger med en bild på ett urgulligt föl)


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh vad det lät spännande. Själv har jag anmält Bella o husse till lydnadskurs...får se vem som är mest mottaglig..haha!

Ha en härlig lördag!

Kram Kram...

2009-02-28 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0