En kall dag

I dag var det kyligt när jag gick ut med hundarna på skogspromenad, hela minus 11 grader. Men samtidigt är det uppfriskande och härligt. Jag tycker det är värre kyla när det blåser. Ändå har jag bott vid havet i hela mitt liv. I dag har jag jobbat några timmar, ganska lugnt på jobbet men det är ju inte så konstigt. De flesta har nog varit lediga idag.
Nu är det fredag igen, man har ingen koll på vilken dag det är snart i denna ledighets virrevarran. My Dog utställningen är på svenska mässan denna helgen och jag ska dit o kolla givetvis. Släktingar till mig ska ställa sin vackra New Foundlands tik på Söndag, hon är bara såååå fin. Sen finns det väl alltid något onödigt man kan köpa till sina älsklingar, några grisöron eller nån knorr eller så, hade man haft en uppsjö med pengar så hade man kunnat köpa på sig hur mycket roliga saker som helst :-)
Nu ska jag få i väg barnen till sin pappa o sen ska jag slänga mig i badet. Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja visst e det kallt ute..brrr, men skönt ändå. Bra att slippa regn o blåst iaf. Vi hade 10 minus i morse. Bra med torrt väder oxå för en nybadad jycke som ska vara snygg tills på söndag. Hm..blev oxå lite sugen på att hoppa i badet ;-) Kram Kram

2009-01-02 @ 21:07:11
Postat av: Eva Tverelv

Hej darling!!Gott nytt år och oj vad jag saknar dig,och tänker ofta på dig!Egen blogg..jo jag tackar jag ..vad duktig du är. Hoppas ni har det underbart bra. Här är allt lugnt o går sin gilla gång.Har varit ledig ngr dagar nu men imorgon bär det av tll jobbet igen.Undrar..vad jobbar du med nu??Kolla min mejladress o skriv tilll den.Kram på dig Eva

2009-01-02 @ 22:00:11
Postat av: Hrönn

Heeeeeej babe. Ja vilken kall dag! Vi hade det ganska lugnt hemma hos mamma och sen hos grannen på nyår. Idag sitter vi här framför datorn och kollar in din blogg, ha! och pratar med Island på MSN. Ha en underbar helg, saknar dig!! Hoppas vi kan ses snart. Daniel hälsar. Pussar på dig P.S kul med blogg, ska ja följa D.S

2009-01-03 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0