Fredag

Så var det underbara fredag igen,,åt pulver till frukost och till lunch och sen sket det sig igen. Var så hungrig när jag kom hem att jag åt upp laxresterna. Sen åkte vi till Shell i Frillesås för att hämta ut ett paket o kan ni tänka er att man fick köpa billigare smågodis när man hämtade ut paketet, så det var jag ju oxå tvungen att göra :-) Min karaktär sträcker sig ungefär lika långt som lillfingersnageln är stor.  Fick i alla fall hämtat ut Carolines byxor som hon beställt men givetvis var det fel storlek så det är bara att skicka tillbaka.
I natt hade Triton ont i sina höfter. Han låg bara o gnällde utan att vilja resa sig upp och när vi gick ut på morgonpromenaden så gick han jättelångsamt. När Tim ville busa med honom så sökte han skydd  hos mig så idag var han inte på topp.,,tycker så synd om honom. Ska verkligen hårdbanta honom nu så han slipper extra belastning, men det är svårt med en matglad kastrerad Golden Retriever.
Var inne på en Norsk Kennelsida idag och tittade på deras vackra Labradorer. Skulle gärna vilja köpt en tik därifrån men skulle tro att de både har lång kö och att hundarna antagligen kostar dubbelt så mycket som här i Sverige. Men jag ska luska, Kenneln heter Mambrinos.
Nu ska jag slänga mig i TV Soffan om en stund o softa med lite chips??,,ja softa ialla fall.
Ha en go helg alla mina vänner
Kramis

Kommentarer
Postat av: Eva...

Visst e det hemskt när man blir "tvungen" att köpa godis!! Blev utsatt för detta elände jag oxå idag. Skulle in o köpa en grillad kyckling bl.a. på hemvägen från jobbet, o där...precis innan kassan låg det. Olika färger, olika smaker, sött o salt..mmmmmm...å utan att jag ens tänkte så hade händerna

2009-01-09 @ 19:46:19
Postat av: Anonym

Visst e det hemskt när man blir "tvungen" att köpa godis!! Blev utsatt för detta elände jag oxå idag. Skulle in o köpa en grillad kyckling bl.a. på hemvägen från jobbet, o där...precis innan kassan låg det. Olika färger, olika smaker, sött o salt..mmmmmm...å utan att jag ens tänkte så hade händerna på något sätt greppat en typ av spade o en påse. Den lilla spaden la ner godis i påsen utan att jag bett den om det. Visst e det konstigt!

Så jag hade ju inget val, bara att betala, man vill ju göra rätt för sig liksom. Men annars hade då rakt inte jag tänkt synda med godis denna fredagskväll ;-)

Så det blir väl soffan, let's dance o mumsa på det som ligger i en skål nu. Kul att se andra göra av sig lite kalorier, kanske smittar av sig så jag loosar några me bara genom att titta..haha!

Kramar

2009-01-09 @ 19:50:36
Postat av: Anonym

2009-01-09 @ 19:51:54
Postat av: Eva igen..

Jisses, fingrarna bara åkte kana över tangenterna så halva meddelandet flög iväg av misstag...sorry!

Klart du ska ha en norsk labbedam, vad häftigt. Ska leta efter hemsidan..kram kram

2009-01-09 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0