Helg igen

Japp,,ännu en fredag. Jösses vad tiden rusar fram, man hinner knappt tänka. I dag har varit en helt vanlig dag. Vaknade i morse och ett tjockt snötäcke hade lagt sig. Känner inte riktigt för det just nu men det kommer väl bli så ett par omgångar till. Gick ut i skogen med hundarna och de hade helkul i snön. Tim drog flera valprace fast han inte är valp och Triton var hur pigg som helst och försvann inte mindre än tre gånger. Zingo hade fullt sjå med att komma fram den lille stackaren.

Lugn dag på jobbet,,ganska skönt. Har haft ont i hälsenan hela dagen efter min långa promenad i Onsdags. Man kan ju fundera på om det verkligen är nyttigt att motionera haha,,tycker alltid det är någon som har en eller annan slags krämpa efter ett träningspass. Men förmodligen är det väl bara mitt dåliga samvete som talar som vanligt försöker man hitta alla slags utvägar för att slippa.

Nu  väntar soffan och ännu ett avsnitt av Let´s dance. Jag håller nog på Morgan Alling ändå, tycker att han dansar urbra och är pigg o glad. Skulle jag önska att någon åker ut så får det nog bli Kitty,,för negativ och kritiskt mot allt, inte min melodi. Ska även trycka i mig lite chokladmousse med Hallon. Kom på att det inte är så himla onyttigt trots allt:-) Ha en härlig Fredagskväll,,kramar

Kommentarer
Postat av: Eva

Fast du..jag tyckte det var rätt par som åkte ut igår. Har svårt för den där blonda bloggartjejen, i övrigt e väl Bagge helt suverän på att dansa. Men hon har väl sysslat lite med dans innan läste jag nånstans, men i annan form än detta förstås.

Ruggigt väder, efter hundpromenad kanske man skulle åka ner till Falkenberg, gillar Selectvaruhuset o ev. ta en sväng in på Fynda (factory Outlet). Där finns ju en del olika butiker att kika runt i.

Plus en sväng till favviskillarna i hundbutiken i stan, behöver mer alggodis till jyckarna, det är deras favoritgodis alla kategorier!!!

Jaja..man får väl farta sig lite nu så kanske man hinner med något idag iaf ;-))

Kram Kram

2009-01-24 @ 10:38:48
Postat av: Lotta

Jo,,nu efter programmet kan jag hålla med dig. Bagge är jätteduktig. Men om man ska se det ur ren danssynpunkt så va det ju orättvist att Blondin Bella åkte ut för ärligt talat så dansar ju inte Carl-Jan tex särskilt bra,,haha,,men du har rätt hur kan man bli kändis bara på att blogga?? Usch tänk vad man engagerar sig i dessa program Hoppas ni hade det mysigt i falkenberg,,kramar i massor

2009-01-25 @ 11:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0