Ledig

Idag har jag varit ledig, min lediga måndag. Finns det något underbarare än att vara ledig just en regnig Måndag?? Möjligtvis att vara ledig Tisdag, Onsdag, Torsdag och Fredag oxå då isåfall. Jag önskar att jag alltid kunde får vara hemma. Finns det ingen generös miljonär därute som kan skänka mig en tanke haha,,eller hellre en miljon då såklart,,,jag lovar,behöver bara en:-)
I dag har regnet piskat ner som sagt och hundarna ser givetvis ut därefter. Ska bada och klippa Zingo alldeles strax det brukar ta ca 3 timmar. Tim behöver rensa sina öron så det ska jag oxå göra,,lika bra att ta Tritons oxå när jag ändå håller på. Annars händer inte så mycket mer idag,,. Ska läsa min vidriga bok,,börjar närma sig slutet nu. Annars inget mer. Ha en härlig kväll alla ni därute.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja vädret kunde väl vara något roligare förstås..men men. Jag har jobbat dagtid så Lasse tar hand om jyckar, plus dotterns jyckar oxå på andra sidan gatan. Han får gå i olika omgångar.

Så hundarna var torra när jag kom hem ikväll o mörkt ute så jag ids inte ens kika ut o kolla hur det går med Bellas utgrävningar på tomten..haha!

Nu blir det Guldbaggegalan på teven som gäller. Kram Kram

2009-01-12 @ 19:55:01
Postat av: Ann

Hej hej, men visst är det härligt att komma till jobbet oxå... :) helst en dag som denna när knappt något funkar!! Kram Ann

2009-01-13 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0