My Dog

Har spenderat i stort sett hela dagen på My Dog utställningen, svenska mässan Göteborg tillsammans med min väninnna Mia Jätteroligt att se alla fina hundar och roligast var givetvis att få se Bella, Eva och Lasses hund som skötte sig exemplariskt och var enligt mitt tycke den klart vackraste av dem alla och så otroligt lugn och balanserad! Grattis till er att det gick så bra!! Själv hade jag aldrig pallat det trycket..hade nog svimmat av  nervositet :-) Min första utställning var ju helt klart en katastrof och ändå var det bara en liten inofficiell utställning i ett svinkallt Borås. Jag sprang åt fel håll och gjorde bort mig totalt, men så är det när man har nerverna på utsidan.
Vidare köpte vi givetvis massa onödiga saker till våra hundar. Godis, ben och leksaker,,man kan ju inte bara låta bli. Det fanns ännu mer som jag ville ha köpt, bland annat ett värmetäcke till Zingo och någon ny härlig bädd,,men,,man får ju hejda sig lite oxå. Mia bjöd mig på nudlar och Cola,,tack Mia,,tur att man har vänner:-)
Skulle vilja gå på Tisdag oxå då det är "mina" raser som ställs, Golden och Labrador. Men har inte bestämt mig ännu. I morgon är det jobb igen,,usch, skulle helt klart passa som miljonär,,har tusen andra saker jag hellre skulle ha gjort.  Nu ska jag spela aktiveringsspel med hundarna o sen äta någon god kvällsmat. Har fått noja på knäckebröd med leverpastej och saltgurka,,mums.

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh..nu kunde jag komma in o skriva en kommentar igen! Det funkade inte på förra inlägget iaf. Det var jättekul att du kikade förbi o hejade på Bella.

Jag hade inte heller pallat att kuta runt i ringen med en stor njuffe! Fast jag hade inte pallat att kuta utan hund heller..haha! Tur man har en djärv gubbe som vågar. Fast Bella e ju en hussehund, så det får väl vara nån rättvisa.

Trevligt att träffa din väninna oxå, hoppas vi ses snart igen. Kram Kram

2009-01-04 @ 20:54:38
Postat av: Jessica

Hej syster! Vilken kanontrevlig blogg, är grymt imponerad! Spännande möte ni hade i skogen häromdagen :), Mats tror inte att rådjursjakt är reglerat på något sätt utan kan nog pågå året om., även om höst/vinter väl är vanligaste årstiderna för jakt.

Vore bra om de kunde meddela sin närvaro på något sätt så man slipper obehagliga överraskningar när man är ute i skogen med sina vovvar.

Låter som du hade en härlig dag på My Dog! Får ta och hänga med någon gång. Vi ägnade dagen åt badminton och besök hos Simon. Gick ju inte vara ute, svinkallt! Samma idag, har minus 11 fortfarande här i stan men ska ändå prova på lite skridskoåkning på Delsjön. Massa kramar!

2009-01-05 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0