Operan

I går var jag o min svärmor på operan och tittade på Mary Poppins. Alltid lika förvånad över hur bra de fixar alla effekter. LIte synd att vi hade fått platser på 2:a balkong bara. Men vi njöt av föreställningen ändå och i dag har jag haft Mary Poppins låtar i huvudet hela dagen :-) Ni vet,,:-  Med lite socker i botten..osv
Annars är det inte mycket kul som har hänt den sista tiden. Man traskar liksom på allmänt och utför allt man ska utföra varje dag, precis som alla andra. Ser fram emot ljusare tider nu så att man kan ta långa härliga promenader med hundarna efter att man jobbat. Idag har de varit ensamma alldeles för länge o när jag kom hem så försökte jag aktivera dom i hagen en stund men det var så himla mörkt så jag fick hämta ficklampan för att kunna se bollen som jag kastade. Men det blir ju ljusare för varje dag och innan man vet ordet av så är det väl skolavslutning igen:-)
Finanskrisen breder ut sig och så även här,,haha,,det blir nog ett shoppingfritt år i år..hur man nu ska kunna lyckas med det. Halva nöjet med att leva är ju att shoppa.
Nej,,ut o tömma tvättmaskin,,nice, ciao så länge

Kommentarer
Postat av: Eva

Andréa o Jonas skulle oxå varit på Operan den kvällen. Vi skulle passat Filippa, men det blev till att vara hemma o Jonas åkte istället och jobbade övertid ;-) Andréa mår inte alls bra och jag hoppas bara att det är övergående. Inte bara att hon är gravid utan magkatarren har slagit till ordenligt... Nu ska jag till jobbet...vet min plats..haha!

Ha en trevlig Helg!

Kram Kram

2009-01-30 @ 10:40:10
Postat av: Lotta

Men gud,,vad roligt att hon är gravid! När blir det? Du får hälsa henne så gott.

Kram Lotta

2009-02-01 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0