Glöm pulvret:-)

Näpp det blev ingen ordning på det här med pulver denna gången heller,,tänkte nog lägga ner skiten för all framtid och ta mig fram på andra sätt. Under tiden tills jag kommit på något bättre så njuter jag av livet,,haha, min karaktär är fantastisk,,nåja är nog inte helt ensam om det.
Tim mår bra igen,,vet inte om det var sparrisen som hjälpte men hans mage är bra nu och det är en välsignelse för honom och för plånboken :-)
De andra mår oxå väl och inget roligt händer här eller kommer att hända den närmaste tiden. Jag pluggar och gör hushållsarbete som vanligt. Carro har helt plötsligt bestämt sig för att börja i en annan gymnasieskola lagom till att jag redan har skickat in alla papper och fixat med allt så nu är det bara att börja om från början. Kommer säkert bli något krångel med det. Hon ska naturbruksgymnasiet i Tvååker,,blir nog jättebra tror jag,,Då hon läser djurvård så blir det ju jättebra om hon går vidare och läser till veterinär..på så sätt kan det ju bli jättebra när man har många djur,,egen privat vet,,kan inte bli bättre hihi,,jojo det är ju ett tag dit och en lång väg att gå. Huvudsaken är att hon trivs och gör det hon vill.  Nu ska jag trycka i mig något gott och börja läsa,,det går så mycket lättare då :-) Ett stort Grattis till Eva och Lasse som blivit Mormor och Morfar..lyckos er..
Tjing

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack tack....hon e sååå söt den lilla! Ska in till frisören sen o efter de drar vi väl till min syster. Hoppas det blir tårta lr nåt annat me mycket kalorier..jag behöver ju de..haha!

Förra gången jag var där tog jag pulver o hoppade hennes goa hembakta bröd...nope...inge mer me de. Pulver alltså. Kramar....

2009-07-30 @ 11:14:29
Postat av: Eva

Hej Lotta! Förstår vad du menar..själv håller jag på med GI-metoden och humöret sviktar..kan det verkligen vara värt det!?!?

hoppas du har det bra..är ju inne o läser här då o då.

Ska vi fika ngn dag?

Kramar i massor/Eva T

2009-07-30 @ 16:28:32
Postat av: Lotta

Hej,,ja man undrar om det verkligen är värt det,,jo om man lyckas och mår bättre men jag tror ju ändå att det handlar egentligen om att lyckas lägga om sin livsstil,,du om någon vet väl hur många gånger jag har försökt, haha..Fikar gärna någon dag skulle behöva prata lite om undersköterske jobbet med ngn,,hör av dig när du har möjlighet,kramis

2009-07-30 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0