Höst ??

Vart tog den underbara solen och värmen vägen? Var ute med vovvarna i hagen precis och det var precis som höstvindar ute,,kalla kyliga som gick genom märg och ben. Brrr,,
Idag har vi inte gjort något speciellt som vanligt,,var på skogspromenad som varje morgon. I dag var Hannah med och vi kastade frisbee till hundarna borta på en stor äng. Sen gjorde vi ett godisträd med falukorv som jag hade tinat i micron så den nästan var tillagad,,jag kan säga att det var kladdigt.
I går var min lillebror Simon här och det var trevligt. Vi åt god mat och spelade Monopol och Mahjong. Sen körde vi honom hem och passade på att hälsa på min Mor en kort stund. På vägen hem blev vi stående en stund för det kom en enormt stor transport framför oss,,någon som kan gissa vad detta kan vara? Det var två lastbilar med såna här o de fick köra mot trafiken för de kunde såklart inte svänga,,jag har ingen aning om vad det är,,någon som vet?




Lite häftigt, så häftigt att jag stod där rödljus efter rödljus och det hann bli grönt minst tre gånger innan vi kunde köra,,fast det gjorde inte jag ändå för jag tyckte det var lite roligt att titta på,,haha så där stod jag och bilarna bakom började tuta till slut,,hihi så kul har jag:-)
Det blev som sagt ingen vaccination idag o det hade inte gått ändå för min käre man åkte iväg till ännu en filminspelning i morse. Han skulle vara statist inågon dansk tv-serie som de spelar in i vänersborg. Så enligt utsago så klädde de ut honom i åttiotals kläder,,beige,,haha måste varit en syn för gudarna:-) Men jag lär väl aldrig få se det då serien som sagt går i Danmark :-)
I dag skulle jag ha pluggat,,men det har jag inte gjort. Vi har varit i Varberg och handlat mat och grisöron till killarna. Så nu har vi kylen och frysen full igen och det känns ialla fall skönt i bedrövelsen. Nu är det inte jättelång tid kvar till skolorna börjar och vi ska hämta Hannah´s katt,,det ska bli kul ,,katten alltså.
Nu ska jag sussa
Natti kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0