Sommarbilder

Ännu en varm och härlig sommardag. Fast hundarna börjar nog tröttna lite på att det är så varmt. Man kan ju inte ens ta en promenad utan att man blir helt slut. Har pluggat färdigt för denna veckan. I dag ska jag städa och i morgon ska jag träffa Marina från Finland då hon är här med sin son som spelar i Partille Cup. Annars är det inget speciellt på schemat. Vattna blommor, mata djur osv. Sätter in lite sommarbilder på vovvar och barn. Ha en härlig dag.

Vi fick chansen att följa med på en fisketur på vackra Vitasjön,,tack för det, det var härligt.


Sen hoppade de modiga tjejerna i det kalla vattnet och badade, här är Hannah,,


Och här är Caroline..



Patrik körde många timmar och försökte hitta en liten barnpool till hundarna som de kunde svalka sig i,,men lagren var rensade nästan överallt..svärmor hade dock bättre tur och lyckades hitta den här,,tack kära svärmor :-)

Jaha,,vad ska jag göra nu då,,??



Går det att gräva hål i den tro, kanske det finns något spännande under poolen,,



Jag har kommit på vad man ska ha den till,,nu är den min och jag tänker ligga här resten av dagen,,


Storebrorsan snodde poolen,,allt är trist igen,,jag håller mig i skuggan


Nej nej,,försök inte få ner mig i den där hemska saken,,jag vill INTE bada,,kan ju förstöra min snygga skogspudelklippning:-)


Njut nu av värmen för den ska tydligen försvinna snart,,och det brukar ju vara så att när den väl försvunnit så har den väldigt svårt för att komma tillbaka,,men jag önskar att det blir en lång och varm och härlig sommar för alla,,
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0