Ullared

I dag tog jag och Hannah en sväng till Ullared medans de andra sov:-) Det var hur mycket folk som allra helst men vi hittade det vi skulle ha. Sen åt vi en god bit mat på Harrys eller PP:s eller vad nu det heter. Vi satt på uteserveringen och det var helt underbart i solen. När vi kom hem så ösregnade det och åskade lite. Hoppas nu att solen snart kommer tillbaka. Nu ska jag plugga Trycksår och sänglägeskomplikationer. Kan nog snart öva dessa medicinska fall på vissa tonåringar som bara ligger i sina sängar och sitter i soffan:-)
I natt drömde jag att jag skrapade fram två miljoner på en lott och det var inte helt fel. Bara för därför så köpte jag en lott på ullared men det blev inget tyvärr,,attans otur,,haha.
Man får leva på drömmarna.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0