Sommartid

Nu är helgen slut igen. Jösses vad fort det går. Enligt klockan är det numera sommartid och vovvarna undrade nog varför jag gick upp så tidigt i morse för det var inget större liv i dem. Men när maten serverades en timme tidigare än normalt var det ju ingen som backade såklart:-)
I går satt jag och Hannah i solen och solade i shorts och linne. Det var underbart skönt och riktigt varmt. Vi tävlade på kvällen om vem som hade fått mest färg och jag kan nog hålla med om att det var Hannah, i alla fall på magen:-) Dessutom grillade vi för första gången i år. Det blev fläskfilé och korvspett med bacon.

I lördags var det ju earth hour och duktig som jag är och fast hela familjen var emot mig så släckte jag ner hela huset,,det var mysigt att äta kvällsmat med endast ett levande ljus.
Annars har inte mycket hänt den här helgen. Jag har skam till sägandes inte ens tvättat och städat o därför har jag ju nu en hel del att ta tag i i veckan, men man kan ju inte alltid använda sin lediga tid till tråkiga saker.
Carro har varit på distriktkårsmöte med Ung Vänster och hon blev invald i styrelsen. Bra jobbat gumman :-)

Nu är det bara att packa ihop och åka till jobbet. Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0