Tisdag

Iskalla vindar men ändå sol,,har ändå frusit idag. Nu börjar nedräkningen snart på jobbet. Bara ca en månad kvar. Fast jag har fortfarande inte fått min uppsägning så man vet inte jättemycket. Å andra sidan behöver de ju inte skicka den förrän i slutet av April så de väntar väl intill det sista. Bara att jobba på så mycket man kan den tiden som är kvar. O jobb har jag ,,hur mycket som helst känns det som just nu.
Utställningstankarna börjar ta form nu och jag hade tänkt anmäla Tim till Tjolöholm och eventuellt en stor redan helgen efter. Men vi får se vad plånboken säger :-) Fast det är ju inte sådär otroligt dyrt precis. Det som kostar är ju resan och allt man köper på sig när man väl är där. Fast det är ju ingen nödvändighet såklart. Tim kan ju dock behöva komma ut lite nu när han vart hemma så länge. Skulle ju åkt in till slottskogen med fadren och hans hund men de hade spått oväder den dagen så vi bestämde dagen innan att vi inte skulle åka. Det ska man ju aldrig göra för det blev aldrig något oväder utan tvärtom en helt strålande dag så där loosade vi den chansen till lite social träning. Men självklart kommer det fler tillfällen.

Annars rullar allt på som vanligt. Måste bli av med lite vikt nu innan sommaren så jag försöker kämpa med det. Det går bara man ger sig fasen på det. Ska logga in på viktklubben på aftonbladet o ta upp den tråden igen,,känns som att man har tusen järn i elden o ändå tycker man att det inte händer något.
Säljer våra cyklar nu så om det är någon som behöver en cykel så kika in på Blocket, det är en damcykel och en flickcykel,,båda i perfekt skick.
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0