Fredag

Japp,,då har man gjort det första slutprovet i ämnet Arbetsmiljö och säkerhet. Det kändes som att det i alla fall kommer bli godkänt. På något sätt är man så stressad att prestera bra så man blir lite blockerad. När jag gick därifrån så kom jag på tusen saker till som jag kunde ha skrivit. Men men,,jag var där i alla fall och gjorde det :-) Dessutom fick jag VG på min första inlämningsuppgift och det är ju roligt i sig. Nu är ialla fall denna kursen avslutad och det ska bli roligt att börja med ett annat ämne.
I dag öser verkligen regnet ner och nu kan jag känna att det räcker för en stund av den varan. Hundarna ser ut därefter och således även vårt hem. Hade dock en enorm tur igår när jag o Mia åkte till agilityn. Solen sken på en klarblå himmel efter en hel dag med regn. Snacka om tur. I går sprang hundarna sin första bana utan koppel och Zingo var otroligt duktig måste jag säga. Trodde han skulle springa ifrån mig men han hade full kontakt med mig hela tiden och gjorde alla hinder hur bra som helst. Detta trots att jag aldrig har gått vare sig valpkurs eller lydnadskurs med honom Han följde mig ändå och det känns jätteroligt. Instruktören kom fram till mig igår och meddelade att blodspåret börjar snart. Så nu är det snart dags för Tim att få gå på kurs igen. Ska blir roligt att se hur han hanterar blod och klövar :-)
Usch känner att Triton kommer för mycket i skym undan men å andra sidan blir han ju överlycklig över en långpromenad någon annanstans så det har jag lovat honom.
I kväll är det middagsträff med mina före detta arbetskamrater. Det ska bli trevligt men önskar att jag hade haft lite nya kläder att ta på mig. Men den tiden kommer oxå,,
Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0