Premiärdopp:-)

I går kväll var det en så vacker och skön kväll så vi tog hundarna med oss ner till havet. Det finns en jättehärlig hundstrand här i Frillesås. Jag hade trott att Triton som vanligt skulle kasta sig ut och simma och att Zingo skulle akta sig för det blöta som han brukar göra. Men ack så fel jag hade. Triton kärringbadade bara lite,,la sig ner och njöt av vattnet. Zingo däremot körde flera race med Tim i de små vågorna. Tim var rolig. Han fick ett "spökåldersspel" på bojarna som fiskarna hade lagt ut. Han skällde och skällde och till sist när han insåg att de bara skulle ligga där utan att skälla tillbaka så sam han ut och försökte hämta in en,,vilket ju heller inte gick så bra då de var förankrade i botten:-) Härligt var det i alla fall. Solen värmde riktigt gott och man fick ett ögonblick av njutning,,
I dag har däremot inget speciellt hänt,,har bråkat med Västtrafik då min kära dotter tappade sitt busskort. Men efter tre timmar och ett par vändor så löste sig det oxå. Kortet kostar 750 kr i månaden och det är ju inget som man vill slänga i sjön bara sådär,,
Jag har gjort färdigt min första inlämningsuppgift i den här kursen. Bara fyra kvar..mycket tungt men väldigt roligt ändå. Hoppas bara lärarna tycker det är lika bra som jag själv tycker. Nåja,,ett G ska jag väl lyckas skramla ihop till i alla fall. Här kommer härliga foton från igår,,kramar till alla

Fullt ös medvetslös :-)


Det här var livat...


Jag vill oxå ha bollen,,dumma storebror :-)


Jag tar gärna det lilla lugna,,,såna där babyfasoner att rusa ut i havet är inget för mig längre,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0