Fredag

Då var en ny vecka till ända. Äntligen Fredag med fredagsmys och Idol:-) Om ni undrar varför min blogg ser jättekonstig ut så beror det på att min kära dotter skulle ändra lite för mig men det blev inte riktigt som vi hade tänkt:-) Ska snart försöka ändra tillbaka när jag orkar och fattar hur man gör:-) I dag har jag lämnat in första inlämningsuppgiften i Psykologikursen. Får se hur det går. Många olika teorier och sånt att lära in,,den ena mer konstig än den andra,,. Nej då. Det är intressant men mycket att ta in och förstå. Har inte så lång tid på mig heller då kursen bara är på två veckor så det är bara att råplugga. Här har varit en typiskt grå dag idag. Grått och regnigt hela dagen. Nu längtar man faktiskt efter lite snö för det lyser ju ialla fall upp lite. Hundarna är uttråkade. Eftersom det blir mörkt redan vid halv fem så blir ofta eftermiddagspromenaden lidande. Men det ska bli bättring på det. Tittade in på en labbeblogg från Australien. De hade många fina videos på sin lilla bruna labbevalp. Kolla gärna in den om ni gillar Labbe. Lägger till länken i min lista här brevid. Annars har inget speciellt roligt hänt. Tiden bara passerar liksom. Önskar alla därute en trevlig Helg. Kramen.

Åh du härliga sol,,Lovely sunshine come back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0