Söndag

Ja,,behöver väl inte ens säga det. Det regnar:-( I går lyste solen dock och jag var ute i trädgården nästan hela dagen. Städade kaninburar och gjorde ett fåfängt försök att kratta löv. Men det ska jag säga att man tröttnar rätt fort på det:-)Idag har det inte hänt så mycket ännu. Min kära lilla dotter Hannah har hjälpt mig lite att försöka få ett bättre utseende på min blogg och jag tycker vi lyckades ganska bra. En hel vetenskap det där. Jag har varit ute med hundarna i skogen och nu är alla blöta och luktar gammal tröja. Ska sätta mig ner och plugga nu igen. Man har ju inte någon större lust att göra något banbrytande en regnig Söndag. Inte ens katterna vill vara ute faktiskt. Skickar en tanke till Belldeena´s där de har kennelhosta. Vill tacka Sofie för att hon kommenterat på min blogg. Jo,,vi har ju båda två underbara vovvar från Belldeena´s du och jag. Vi träffades ju på valpträffen och kom du ihåg att vi kallade in fel hund. Du tog min och jag tog din,,haha total förvirring. Men mysigt och roligt var det. Det är väl dags att ta sig i kragen och börja leta upp lite vårutställningar,,något att se fram emot. Ha en härlig Söndag. Kramar från gänget.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gu vilken fin bild :D Haha ja, vi tog änna fel hundar där, det blir så när man har så fina hundar ;) hoppas pluggningen gick bra, kramkram

2009-11-22 @ 19:35:24
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0