Torsdag

Ännu en regnig dag. I går var jag på metodövningar igen. Vi fick lära oss att ta kapillärprover och venprover. Det var riktigt roligt och alltid lika skönt att träffa folk. En tjej som var med på kursen har jag arbetat tillsammans med på Liseberg en gång i tiden. Världen är liten helt klart. Roligt att se henne igen i alla fall. Kammade hem ett MVG i psykologi oxå. Så nu har jag fått MVG på nästan allt,,bara Omvårdnad och Social Omsorg kvar innan specialinriktningen börjar. Skryt skryt skryt:-) Har ansökt om kennelnamn oxå efter mycket om och men. Så nu är det på gång att starta upp en liten kennel. Det ska blir fantastiskt roligt. Men skk tar 4-6 månader på sig att handlägga ärendet så jag avslöjar inte ännu vad kenneln ska heta, om det nu blir godkänt. Andra roliga händelser är att jag numera äger en halv hund till. Nämligen Belldeena´s Simply Irresistible. Kenneth och jag äger henne ihop numera och det är jättekul och spännande. Bella som hon heter är en jättego labradortik som jag faktiskt var med om att se födas. Det var den första kullen som jag var närvarande vid vid födseln och det är ju lite speciellt. Nej nu ska jag ta en macka och en youghurt och börja plugga,,idag är det utvecklingssamtal med Carro oxå,,hej o hå,,

Bella i skogen med husse.


Bella pose:-) Visst är hon vacker.


Bella när hon var bäbis:-)


Tack kenneth för att jag fick låna bilderna.


Kommentarer
Postat av: öhhhhhhhhh hannah ?

min belllllllla ! <3 goaste hunden ! <33

2009-11-19 @ 21:23:20
Postat av: Eva

Nä men GRATTIS! Jaja...till MVG oxå förstås..men jag tänkte ju på Bella naturligtvis. Hm..det händer stora saker minsann utan att man vet..haha! Eftersom vi har en alldeles egen stooor Bella så tycker jag självklart namnet e kanon. Kram Kram

2009-11-19 @ 21:48:18
Postat av: Sofie

Gud vad roligt :D Hoppas kennelplanerna går igenom, jag har själv en av kenneths fina hundar :D Ha det gott å Grattis till betygen! kram

2009-11-20 @ 07:46:46
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0