Fredag, on the highway to helg:-)

Fredag igen. Härlig dag, ganska varmt ute jämfört med hur stormen ven igår. Färdig med denna veckas arbete och inlämningsuppgifter. Nu ska jag bara slappa hade jag tänkt. Ja hundarna ska ju få sitt såklart:-) Vi har redan varit i skogen och haft lite olika aktiviteter för oss. Veckans höjdpunkt var att jag fick ett MVG på mitt slutprov i Medicin. Blev sååå glad för det var egentligen den enda kursen som jag absolut ville ha MVG i och nu är det bara en HLR kurs kvar och sen sätts slutbetyget och eftersom jag haft MVG på alla mina inlämningsuppgifter oxå så lär det väl bli ett MVG och det känns så bra:-) En annan höjdpunkt var att Bonde söker fru har börjat,,hehe. Jag brukar alltid följa den även om den som alla andra dokusåpor är långt ifrån verkligheten. Den värsta tv4 satsningen jag har sett denna veckan var Mammas pojkar. Herregud jag skäms över att vara svensk när man ser hur vissa av tjejerna som är med i programmet beter sig. Det hade varit ett mycket mer underhållande program om det hade varit lite mer klass på det. Det borde ju finnas vissa regler på hur man får uppföra sig. Men bara för att det var så chockerande dåligt så måste jag ju givetvis se det nästa Torsdag oxå. Snacka om att säga emot sig själv:-) I kväll är det första Idolfredagsfinalen. Den ska jag se. I morgon ska jag till min väninna Mia och få njuta av bastubad och god mat. Det ska bli skönt. Carro är i stan och Hannah sitter väl vid datorn. Annars har inget speciellt hänt denna veckan. Älgjakten har väl börjat så smått så det gäller väl att hålla sig ute ur skogen i helgen. stackars goa älgar,,Trevlig Helg
Kram...

Godisträd med köttbullar blev det idag...


Alla vill ha men den som sträcker sig längst kanske puttar ner några på marken:-)



Jag säger ju att det är mina änglar,,ser ni inte deras glorior,,nu har jag bildbevis:-)


Ibland måste man sätta sig ner och fundera lite över livet oxå,,skogen är en bra plats att fundera på.


Även Hannah behövde en stund för eftertanke:-) Eller var det bara jobbigt att gå:-)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0