Nattblogg

Ja så var det helg igen. Här sitter jag vid datorn medans alla andra sover. Råkade somna en stund på eftermiddagen idag så jag kan inte somna nu istället:-) I dag har jag skrivit slutprov i kursen Människan Socialt och Kulturellt. Denna gången tyckte jag att det gick jättebra så antagligen får jag väl bara ett G då,,de förra gångerna har jag ju tyckt att det gått åt skogen och då har jag fått MVG. Vi får väl se. Annars har inget speciellt hänt. Har städat och tittat på Idol. Blev så glad att Eddie fick vara kvar. Jag tycker att han är riktigt duktig. En annan favorit är Calle. Det är inte klokt vad engagerad man blir i såna här program. Jag kunde inte ens sitta still och titta på utröstningen , var tvungen att gå ut och kolla genom fönstrena på baksidan:-)
I morgon bär det av till Östra Frölunda. Timpan och jag ska campera där tills på Söndag då han ska åka på sin första stora utställning i Växjö. Snacka om att man har nerver. Även om det  inte är jag som ska springa med honom så ligger nerverna på utsidan:-) Stort tack till Belldeena´s kennel och Kenneth som ska springa med honom. Gissa vem som kommer gå på nålar den dagen! Ringrapport kommer senare:-) Nej om man skulle ta o trampa upp och lägga sig. Nu är det ju bara jag och alla spöken som är vakna häromkring...
Happy Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0