Söndag snart Måndag

Hemma igen efter en underbar Lördag hos min väninna Mia. Vi badade bastu med kalla margeritas att dricka i bastun. Mia var mest uthållig,,jag blev varm snabbt och klarade inte att sitta lika länge som henne. Efter bastun blev det en härlig middag med avokadosoppa, köttgryta med ris och en härlig chokladmousse spetsad med cointreu. Kära någon magen stod i alla hörn. Vi tittade på fotbollen men det blev ju ingen lyckligare av. Sen tittade vi på en rolig film som heter The proposal. Jag skrattade gott många gånger. Den var riktigt mysig. Sandra Bullock i huvudrollen som elak chef. Tack goa Mia för en underbar dag och kväll! Du är en pärla när det gäller att ta hand om dina gäster. Helt otroligt.
I dag har jag inte gjort mycket annars. Var ute och gick en promenad med hundarna och min granne. Tim blev överlycklig när Pernilla kom. Triton ställde sig framför en bil så den inte kunde köra. Jag var en bit bort så jag hade en bit fram att ta bort honom. Kan tänka mig att förararen blev irriterad:-) Det var inne på en skogsväg alltså så inte ute på stora vägen. Älgjakten börjar ju i morgon så det var väl ett jaktmöte de hade där inne i jaktstugorna. Nu är det ny vecka och vi får hoppas att den blir bra med gott väder o så. Fast egentligen är det ju bättre att det blåser o regnar lite för då jagar de oftast inte o då kan jag gå i skogen som vanligt. Näpp,,hopp i sängkalle,,God Natt,,
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0