plugg o åter plugg

Sitter och pluggar medicin nu..håller på att bli mer eller mindre galen känns det som. En verkligt tuff kurs. Läser om urinvägar och hud nu o mitt i allt när man är inställd på just det så kommer en fråga om kontrakturer i armen..totalstopp och huvudet in i väggen. Har inte bloggat på ett tag just därför. Förkylningarna börjar komma i familjen, Hannah har ont i halsen, Carro är förkyld och har ont i halsen,,själv känns det som om huvudet håller på att lossna. Hundarna har inga roliga dagar, Tim tittar på mig o säger,,suck ska du sätta dig vid den jäkla datorn igen. Däremot får de två långa fina promenader om dagen, en skogspromenad på morgonen och en långpromenad med njuffen Pernilla på kvällen. Triton tog sig ett härligt bad häromdagen i en hög med koskit. HELA Triton var gul och brun och luktade definitivt inte chanel no 5:-) Det blev till att steppa in i duschen med en motvillig golden och duschen tog mer eller mindre en timme och en flaska schampo gick åt. Nu är han desto finare och får gå i koppel när vi är i närheten av lera och bajs:-) Tim har haft en liten magsjukesläng men han är bra igen. Zingo har oxå badat och ser ut som en fluffig liten limpa. Har sparat lite päls nu när det börjar bli lite kallare. Fast ännu så länge så är det ju en helt otroligt vacker höst. Precis som jag gillar att den är..Leran får gärna lysa med sin frånvaro. Annars händer inget jättekul här precis. Hannah har fyllt 14 år och dessförinnan fyllde ju vår Sabina 20 år. Det roligaste som hänt i år är det som kommer hända nästa år i mars..skriver mer om det då:-) Vår lilla kattunge Sagah umgås mycket med vovvarna och jag tror bestämt att hon fått lite hundbeteende. Hon kom bärande på en strumpa häromdagen:-) Nej,,tillbaka till kontrakturerna,,Härlig Höstkväll på er,,Kramen.

Sagah hittar på bus och tim försöker göra likadant,,men tyvärr Tim älsklingen lådan är nog för liten för dig:-)


Det ÄR faktiskt inte Matte som har stoppat ner mig i lådan, jag har gått in där helt själv av egen vilja:-)


Jag trivs här i lådan och jag tänker aldrig komma ut mer:-) Det är MIN låda och en passande sådan oxå:-)

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Så himla söt Sagah är liggande i sin lilla låda, man smälter! Tack för senaste, var kul att träffa er även om det var kort. Massa gott du hade bakat, du är verkligen duktig på mat och bak. Ja, och på att plugga också förstås, är säker på att du fixar även denna kurs galat även om det just nu känns som huvudet ska gå i bitar. Hoppas barnen kryar på sig! Kram till er alla

2009-09-16 @ 08:59:16
Postat av: Sofie

HAHAHA sötnos!

2009-11-20 @ 07:49:24
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0