Skaldjurskryss

Ja då har vi varit iväg på vår skaldjurskryss, jag och Mia. Vi har ju haft en enorm tur med vädret till att börja med. På fredagen blåste det kuling hela dagen och ösregnade. I går var det i prinicip helt stilla på havet och solen sken när vi åkte. I dag blåser det igen så mer tur kan man ju inte ha! Vi hade ialla fall otroligt trevligt Jag åt kräftor som aldrig förr. På skärgårdslinjens hemsida kan man se foto på mig och Mia som de tog under kvällen. Men jag ser helt konstig ut som vanligt när någon ska fotografera mig så lyckas de ta det där kortet när alla miner syns på en o samma gång. Men skitsamma,,man börjar vänja sig,,men rolig ser jag ut i alla fall. Otroligt god mat,,fantastiskt rolig show och väldigt trevliga bordsgrannar fick vi. Det var ett par,,Annelie och Peter hette de och vi gick med dem vidare ut på Avenyn efter båtturen och tog en drink på en engelsk pub. Mycket trevligt och allt var bara perfekt(förutom mitt foto då:-)
I dag har varit en slödag som alltid dagen efter. Jag och Hannah gick en skogspromenad med vovvarna. Ska nog ta en sväng med grannen sen oxå. Annars har jag hittils mest suttit ner. Men nu är det slut med det. Ska fixa lite käk,,o sen är det dags att börja plugga igen. Är ju faktiskt lite stolt över mig själv oxå, fick ju MVG på det sista slutprovet som jag tyckte att jag hade misslyckats totalt med,,så det kanske till o med blir ett MVG i den kursen oxå,,Sen fick jag MVG på min första medicin inlämningsuppgift oxå,,känns faktiskt otroligt roligt. Visst är jag bra :-) Ha en fortsatt härlig söndag..
kramen

Foto från båten,,synd med ICA reklamen bara



Min vackra väninna Mia på nedre däck.


Den otroliga solnedgången längst ute i södra skärgården innan båten vände hemåt igen,, Vinga skymtar


Man skulle kunnat titta på den i timmar,,men tyvärr varar den ju inte så länge



Det sitter en mås där (jag älskar ju måsar) men zoomade för lite,,göteborgs vackra skärgård slår allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0