Tim

Tim är min andra hund och han fyller 2 år i Maj 2009. Han är köpt på Belldeena´s kennel i Östra Frölunda. Tim är världens goaste labrador och världens vackraste oxå :-) Han har fått fin kritik på de uställningar vi hittils varit på och en samling priser har han oxå. Till sommaren ska jag försöka meritera honom på en stor utställning.

Tim är min andra hund och han fyller 2 år i Maj 2009. Han är köpt på Belldeena´s kennel i Östra Frölunda. Tim är världens goaste labrador och världens vackraste oxå :-) Han har fått fin kritik på de uställningar vi hittils varit på och en samling priser har han oxå. Till sommaren ska jag försöka meritera honom på en stor utställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0