Triton

Min första hund. Triton är en golden retriever hane som fyller 6 år i Maj 2009. Han är köpt på Prilyckans kennel i Västerlanda. Han är stor och snäll men jättegrinig när man ska klippa hans klor. Han älskar mat men måste dessvärre gå på diet då han har ont i sina höfter. Triton fick en 2:a plats med HP på sin första utställning men han fick aldrig ner sina kulor och därför kunde jag inte ställa honom mer.

Min första hund. Triton är en golden retriever hane som fyller 6 år i Maj 2009. Han är köpt på Prilyckans kennel i Västerlanda. Han är stor och snäll men jättegrinig när man ska klippa hans klor. Han älskar mat men måste dessvärre gå på diet då han har ont i sina höfter. Triton fick en 2:a plats med HP på sin första utställning men han fick aldrig ner sina kulor och därför kunde jag inte ställa honom mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0