Dagen före sista dagen:-)

Låter ju lite hemskt,,fast alla förstår ju att jag menar sista dagen på året:-) Ännu en dag på praktikplatsen har förflutit. Inte lika omtumlande som i början. Man lär sig något nytt precis varje dag. Tur att de har praktik med i schemat för det man arbetar med kan aldrig beskrivas och läras ur en bok:-)
Nu har vi minus nio grader här och en härligt vacker fullmåne..jag älskar ju fullmånen. Veden ligger nytänd i kaminen. Jag och Carro ska äta middag och sen mysa till Bingo Lotto. Vovvarna blev lika glada som vanligt när jag kom hem svansarna gick och de gav upp glada skall. Det är så härligt att bli så glädjefyllt mottagen. I morgon, på årets sista dag blir det lugnt med god mat och lite skumpa,,ska ju upp o jobba tidigt på Nyårsdagen. Då slipper man ju ialla fall bakfyllan och man gör något nyttigt det första man gör på året. Man ska alltid se det positiva i allt,,eller hur. Nu ligger vovvarna och tuggar på varsitt ben,,så rofyllt. Hannah har åkt iväg till sin pappa med sin kompis och nu har jag inget mer av intresse att skriva,,så ha en härlig kväll, kvällen före den sista kvällen på året,,kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0