Förkylning

Usch vad jag mår skit. Hosta, rinnande näsa, feber, ont i lederna och rinnande ögon. Man känner för att ligga konstant i sängen när man mår så här. Men jag måste ju repa mig i morgon då jag ska igång och jobba på Måndag igen. Eller praktisera då då. I dag har här inte hänt så mycket. Jag var ute i skogen med killarna. Jag riktigt släpade mig fram och flåsade bra i uppförsbackarna. Jag hade först inte tänkt släppa dem men i mitt tillstånd så insåg jag att om de skulle få någon motion överhuvudtaget så var det bara att släppa och hålla tummarna att de inte försvann bort till den döda älgen igen. För jag kan garantera att jag inte hade orkat bada dem igen. Men de var så snälla och sprang inte bort någon av dem. Tim tog sig visserligen ett lerbad men efter "älgbadet" sist så känns lera som en barnlek att få bort. Väl hemma igen så fick vi ta hand om grannens hund som hade rymt hemifrån,,nyopererad och allt. Vi kopplade upp henne och gick tillbaka med henne till hennes hundgård. Hon haltade rätt friskt så hon hade nog ont stackarn. Mina killar blev galna när de hörde henne men som tur var så lyckades jag undgå att de träffades. Hon ska ju ta det lugnt nu ett tag och träffar hon mina så blir det allt annat än lugnt. Annars har vi inte gjort något speciellt. Fläskfilé och potatisgratäng till middag med brysselkål som jag älskar. Nu ska jag ut i köket och duka bort det sista,,det som mannen aldrig vill ta bort utan alltid lämnar till mig haha. Nämligen kladdiga stekpannor, formar och kastruller. Måste vara något väldigt skrämmande med dessa föremål när de har blivit använda för de står alltid kvar till mig haha. Så är det.  Måste bara berätta vilken fin julklapp jag fick av Hannah och Caroline. De hade köpt några speciella ramar som man kunde vika upp liksom. Däri hade de satt en bild på en hund (jag fick 3 st) och på motsatta sidan av bilden hade de tagit tassavtryck i lera. Så himla gulligt och en fantastisk present..Något som man alltid kommer att få glädje av när man tittar på dem..Näpp,,köket kallar,,Tjing

En härlig bild när man längtar bort:-) Tänk jag o vovvarna i en båt ute på havet,,



Kommentarer
Postat av: HAnnnnööööö

Det är jag som är fotograf ! och jag har tatt den bilden :-)

2009-12-27 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0