Juldagen

Så då har vi firat julafton. Det blev mysigt med god mat i överflöd, paket, kalle anka och sen spelade vi UNO. Hundarna fick paket de oxå. Varsitt mjukisdjur och varsitt ben. Dessutom fick de lite julmat i sina ordinarie skålar. Men bara lite för jag vet att det inte är bra för dem. Själv jobbade jag på julafton en stund. Har dessutom åkt på en gigantisk förkylning med nysningar, rinnande näsa, hosta, halsont och feber. Ögonen rinner oxå så det ser ut som man håller på att gråta ihjäl sig. Det var ju inte riktigt vad man önskade sig till jul. Inte ens julsnapsen smakade något. Nu regnar det ute och Patrik är snäll nog att ta hundarna nu när jag mår så här. I dag blir det väl inte så mycket aktivitet. Mat har vi ju så vi behöver inte handla. Kanske man bara helt enkelt bänkar sig framför tv:n med en chokladask i knät och en varm filt och tittar på vad som allra helst. Det känns lockande helt klart:-) Ha en fortsatt trevlig julhelg,,tjing

Julklappsutdelning utan blixt på kameran:-) Hannah med rosa tomteluva??:-)


Julklappsutdelning med blixt:-)


Vovvarna var hur duktiga som allra helst på att öppna julklappar och dessutom snabba på att förbruka dem.-) Jag hade köpt ben som var extra tåliga och skulle hålla extra länge att tugga på,,hmff,,ca 5 min och de var borta,,


O som man kan se så höll inte mjukisdjuren så länge heller,,haha, den enda som har saker kvar är Zingo,,han förstör inte saker lika lätt:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0