Slask

I natt var det minusgrader och det snöade..i dag är det tö. Så kan det vara. Mår lite bättre idag. Håller just nu på att tampas med dammsugaren och tvätten. Inte det roligaste som finns men nödvändigt. Såg ett intressant hundprogram i går. Det var en man som ville ta reda på hundens historia och började med en resa genom tiderna så att säga. Han besökte vargen, dingos och afrikanska vildhundar. Som alla hundägare säkert vet så är ju alla våra älsklingar 99% varg. Väldigt intressant måste jag säga. Kom inte ihåg vad programmet hette,,typ "En man och hans hundar" eller ngt. Det var engelskt i alla fall. Mina vovvar mår bra. Tim spydde ju ganska rejält på juldagen,,skulle tro att det var det där benet som jag köpte. Ett ben som skulle vara "long lasting" men det kan jag tala om att det tog max 5 minuter innan mina retrievrar hade tuggat i sig dem. Det finns uppenbarligen inget long lasting när det gäller dem,,haha. I morgon är det upp till praktikplatsen igen. Redan inne på andra veckan och bara tre kvar. Det kommer gå jättefort. Sen är det direkt på en ny kurs, Social Omsorg och därefter ska man välja inriktning. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska välja,,Nej,,tillbaka till städet,,ha en härlig Söndag i slasket:-)

Vovvarna älskar snö:-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, dom Älskar verkligen snö, synd bara att det inte är så mycket kvar.. Nu är det ju livsfarlig isbana :D Ha det gott! kramkram

2009-12-29 @ 10:53:15
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0