Tjohoo!

I dag fick jag en positiv överraskning. Fick ett mail från min kommande praktikplats. Tänkte att jaha,,nu ställer de in praktiken. Men i stället ville de anställa mig på timmar! Perfekt och jätteroligt. Jag börjar jobba första passet på Julafton. Helt okej. Är hemma igen till halv två. Känns så skönt att redan innan jag börjat praktisera ha en fot inne. Måste tacka Eva som rekommenderade mig som praktikant från början,,tusen tack:-) I dag har inte mycket hänt. Jag har tre sjuka tonåringar hemma som har hosta och ont i halsen. Hoppas att de återhämtar sig snart. Vaknade till ännu mer snö som sedan förvandlades till slask och slasket i sin tur fryser förmodligen på i natt så att det blir isgata i morgon,,tjohoo..Vovvarna och jag var i skogen och fick ett antal nedfallande slaskhögar på oss. Regnade gjorde det under hela promenaden ända tills vi kom hem för då slutade det. De fick ett godisträd i skogen idag och som vanligt älskade de det. Nu bakar Caroline och Hannah pepparkakor igen och sen blir det sen middag. Ha en fortsatt härlig tisdag..

Kommentarer
Postat av: Eva

Jisses, inte illa, jobb innan man ens hunnit praktisera...du ligger på topp!!! Välkommen till oss..kram kram ;-)

2009-12-15 @ 21:13:42
Postat av: Syrran

Stor grattis-kram! Vilken härlig julklapp! Riktigt gott jobbat måste jag säga, du är verkligen superduktig! Kram från syrran

2009-12-16 @ 11:53:35
Postat av: Sofie

vad jobbigt med sjuka tånåringar, hoppas dom kryar på sig! kul med praktiken, Grattis! det är skönt, ta hand om er i is slasket, kram

2009-12-16 @ 20:43:21
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0