Sol

Vilken härlig morgon! Lite kyligt men ändå så ljust. Underbart. Tog en lååång runda i skogen i morse. Har hundarna mer i koppel nu då de gott kan lära sig att dämpa sig lite. Men mitt inne i skogen släppte jag dom en stund o jäklar va de hade fart i benen. Härligt att se. Triton lyckades på något sätt med att ta sig ett lerbad, trots att allt är fruset,,hmff. Dessutom frös leran till små isdroppar vilket gjorde det omöjligt att torka av så jag fick lämna honom i tvättstugan tills han hade tinat. Så här vacker kan min golden vara när han känner för det,


Inte kul att få in i finsoffan precis:-)
Annars har inte mycket hänt den här helgen heller, men det är rätt skönt för nästa vecka blir fullbokad med jobb, resor och uteliv. Städade hela huset igår så det slipper jag idag. Har dessutom ont i halsen och känner mig lite kass,,så vem vet man kanske tar sig en liten lur så här på förmiddagen. Fast det är ju himla synd att missa solen. Får nog vänta tills den går ner. Idag har jag beställt nytt foder till Tim och Zingo. Ska börja med Olivers Petfood till de båda yngsta. Gillar att de kör hem maten till dörren och dessutom verkar det ju vara ett riktigt bra foder. Har då även beställt ett gäng tränings och hundgodis såklart :-) Finns det något roligare än att shoppa till sina älsklingar,,ungefär samma känsla som att handla allt möjligt till barnen när de var små. Har även gått med på Allt om Hundars site, man kanske kan träffa lite tränings och utställnings vänner tänkte jag. Får väl se. Ha en härlig Söndag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman!

Låter som en härlig promenad! Men HUGA så lerig Tribbe är!!! Jag förstår att du inte vill ha in honom i soffan i det tillståndet... Antar att han fick ett litet besök i duschen. :)

Ha en härlig söndag du med! Puss!

Svägerskan

2009-02-01 @ 20:16:37
Postat av: Eva

Visst e det härligt med hundar..haha! Fast kanske inte i alla väder. Bella blir 8 månader idag, vägde henne i morse, 47,2kg...redan! Tror hon är ca 67-68cm hög...mycke hund blir det..mycke päls oxå...!

Ha en go dag!

Kramar...

2009-02-02 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0