Regn

Ja då har det regnat för första gången på länge. I ca fem minuter :-) Då tog vi hundarna och åkte upp till skärsjön så de fick bada lite. Det blev inte lika länge denna gången som förra. Kastade bara dummyn tre gånger till Tim så nu ska det bli intressant att se huruvida eller inte han får vattensvans denna gången. Vi gick en liten promenad oxå på en skogsväg och det var nog så varmt.
Nu är dennna helgen slut och det är dags att börja plugga igen. Hade tänkt att jag skulle besöka Tvååkers utställningen nästa helg oxå, bara för att det är intressant. Eventuellt tar jag med mig Tim så han får lite social träning. Det beror i och för sig på hur varmt det är och hur ont jag fortfarande har i tummen. Ska köpa nytt halsband och koppel till honom oxå.  Annars har inget speciellt hänt idag. Har sovit dåligt i natt oxå, dels beroende på värmen och dels beroende på en jävla fluga som höll på att psyka mig,,är ju så lättväckt. Min kära dotter Caroline väckte mig vid halv fem då hon helt plötsligt skulle gå på en promenad,,vilket hon oxå gjorde..i en timme:-) Dessa barn,,sover på dagarna och är vakna på nätterna. Helt förkastligt :-)
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0