Lördag

Har precis varit ute i leran med vovvarn. Vilket resulterade i att jag fick fina tassavtryck att skura bort i köket o hela vägen upp på övervåningen,,suck. Leran kommer aldrig ta slut känns det som.

I går var min kära syster här och bjöd på räkmys till Let´s Dance finalen. Det var jättemysigt och kul att få träffa sin kära lillasyster igen. Barnen blev nog oxå väldigt glada o var mer spralliga än vanligt:-) Kanonroligt var det oxå att Magnus vann finalen,,det var han värd och han var helt klart min favorit. Även om Laila Bagge dansade sin showdans helt otroligt bra och vackert.

I dag ska jag köra barn o äntligen få träffa min käre make som jag inte har sett sen i Onsdags morse. Hoppas att vi kan få till en myskväll i kväll oxå. Det skulle vi verkligen behöva:)

Nu har jag bara en hel arbetsvecka kvar på jobbet. Efter det blir det kortveckor med påsk o annat. Sen ska jag ju passa Pappas hund oxå och det ska bli väldigt roligt och spännande. En tik bland tre hanar,,jo det blir nog en del att göra men som tur är så har hon hunnit löpa innan.

Nej nu skiner solen så man kanske borde gå ut en stund o planera trädgård (mentalt) Det här gjorde vi förra året men är i princip det enda vi har gjort o det blommar ju inte så vackert nu precis,,men man kanske borde bygga vidare på temat.
Ha en  härlig Lördag



Kommentarer
Postat av: Eva

Hallå hallå!

Skönt att det är ljusare ute o man går mot rätt årstid, men huga vad kallt det har varit i veckan..brrrr!

Var en sväng hos syrran i Mölndal o tog en fika. Jag tog en slät kopp kaffe fast hon hade hembakat bröd o allt...usch! Har kört med Cambridge hela veckan men idag ska jag bryta med att äta liiite grillad kyckling o sallad till. Bestämde mig, får bli ett mål mat om dagen så jag inte glömmer hur det är att äta..haha!

Ha de så gott o hälsa gubben. Kram Kram

2009-03-28 @ 16:14:44
Postat av: Lotta

Herregud vad duktig du är!!Har faktiskt oxå kört med två pulver o bara mat till lunch denna veckan o det är faktiskt helt ok,,förutom på fredag o lördag då såklart,,men om vågen visar rätt så har jag minskat ner 1,5 kg i alla fall,,here we go!

Kramis på dig

2009-03-28 @ 18:20:01
Postat av: Eva..igen

Låter förnuftigt, det där med att iaf äta en gång/dag. Om man bara fastar så blir det så mycket vätska som försvinner men som lika snabbt fylls på igen när man börjar äta.

Gick ner nästan 5 kilo denna veckan, men då enbart med dryckerna. Avbröt ju igår o ska äta en gång idag så något åker man upp i vikt säkert. Sak samma allt e bättre än att inte ens göra nåt försök.

Hm..varför e det så gott me mat.....

Å varför har just jag sån himla dålig karaktär...suck!

Men du..varje hg ner är ju åt rätt håll iaf, lr jur!

För varje dag jag klarar av det någorlunda är en bedrift i sig..haha.

Vi kämpar på..kramar i massor till dig från mig.

2009-03-29 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0