Onsdag

I dag fyller Philip 15 år. Grattis och hoppas din dag blev bra till slut!
Ja nu är det födelsedagarnas tid. Näst på tur är lillbrorsan och sen jag själv:-) I dag har annars varit en helt vanlig dag. Solen värmde riktigt skönt idag och nu börjar hoppet om vår verkligen komma. Har märkt att det börjar vakna till liv i naturen med bland annat insekter som tex flugor och nattfjärilar som hundar och katter ivrigt jagar. Så snart gör väl fästingarna sitt intåg oxå och man får ladda lagret med fästingsmedel.

Facket ringde mig idag när jag kom till jobbet och förhandlingarna angående min uppsägning börjar på fredag. Så nu händer det något i alla fall. Bättre än att gå och inget veta.

Nu är jag så himla jättetrött så det blev bara ett kort inlägg idag. Min säng ropar på mig och jag ska genast göra den till viljes..orkar nog inte ens läsa innan jag somnar
Tjing så länge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0