Snön lyser vit på taken,,osv

Tjohoo,,nu snöar det igen. O inte lite heller. Så roligt! Inte...I morse lös solen och man riktigt njöt. Men man ska ju inte ha det för bra för länge. Så är det ju,,haha
I morgon är det fredagen den 13:e igen. O denna gången är det den riktiga fredagen den 13, för jag har hört att den riktiga fredagen den 13 är just fredag den 13:e Mars..skrock skrock,,vi får väl se. Jag vet ju redan att jag blir uppsagd i morgon så för mig blir det ju automatiskt en otursdag. Snyft,,men så är det ju i livet. Stängs en dörr så öppnas ju flera andra sägs det ju. Det blir nog bra i slutänden,,om ändå den där miljonen ville infinna sig någon gång :-)

Vovvarna har fått vara ensamma mycket idag. Carro har varit hemma men hon är förkyld och har nog mest suttit vid datorn och inte ägnat hundarna så mycket omtanke. Men så är det ju. De fick sig i alla fall varsitt snörace när jag kom hem o mat o varsitt oxöra. Usch vad jag skämmer bort mina små liv. Fy på mig. Men de är helt klart värda det i alla fall.

Dogs are 
not our whole life, but they make our lives whole.

-Roger 
Caras

Tja,,så är det. Inte mycket händer annars. Har kommit på att jag är i stort behov av shopping. Behöver nya kläder, nya skor, ny bil,,ja,,det mesta med andra ord. Men när jag ska ha tid och råd med det vet jag inte,,det va ju den där miljonen igen :-)
Sitter o funderar på utställningar. Det är en på Tjolöholm snart som jag skulle kunna gå på,,men den rätta känslan vill inte infinna sig riktigt. Undrar vad det kan bero på,,,snön kanske.  Men jag har nästan bestämt mig i alla fall för att det blir den. Måste ju få en snygg tjej till Tim snart,,han kan ju inte gå o vänta hela livet :-)
Köket kallar,,av någon konstig anledning så är det alltid de stora tråkiga kastrullerna och stekpannorna som står kvar till mig,,haha Life is wonderful.
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0