Söndag

I dag har jag ångrat mig starkt för att jag inte åkte till Larv. Jag är helt säker på att Tim hade klarat det och jag förbannar mig själv för min dumhet. Men som sagt det är ju inte sista chansen för all framtid, bara det att han kunde fått chansen att tävla i en annan klass för sista gången. Fy vad dum jag är men ibland gör man ju dumheter. Får gratulera Tims uppfödare som fick jättefint resultat för sin Dusty. Grattis till er båda!
Annars har inget speciellt hänt idag. Jag och Zingo har varit på hans Agility kurs och idag var han inte riktigt på humör. Han spottade ut korven och var lite disträ. Kanske beroende på att hans kompis Tanja har slutat för hon har börjat löpa. Men kanske oxå för att det var väldigt varmt. Vi tog i alla fall en sväng om Tanja på vägen hem och då var det full fart igen. Zingo är ju kastrerad så det var inget farligt med den biten.
Nu har jag precis varit på skogspromenad med mina små liv. Man märker att det är mycket vilt i skogen nu för nosarna är i backen hela tiden och i bland är det ett väldans dragandes i kopplet. I morse  när vi gick så hoppade det upp en hare mitt framför de stora hundarna och jäklar att jag har några handleder kvar,,hihi, men jag tappade ingen av dem i alla fall.
Nu är det full fart igen med pluggandet,,Etik och Moral,,finns mycket att säga och framför allt att tycka inom det området. Alla har vi ju olika moral och etik ,,fast vissa grundläggande saker finns ju. Men det finns ialla fall oändligt mycket att diskutera inom området. Nu ska jag skära upp lite frukt och smälta lite choklad och ha en snabb liten choklad fondue före läggdags.,,Nyttigt?? Njae,,för själen kanske,,fast frukt är väl nyttigt ändå ,,,hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0