Torsdag

I dag lös solen lite igen. Fast det varade inte så länge. Efter en stund kom kraftig blåst och ösregn. Men jag o grabbarna klarade oss fint i skogen i morse. Ska byta foder till hundarna igen. Måste dra ner lite på deras kostnader så jag byter till Royal Canin Adult Croc. Förhoppningsvis ska detta vara sista gången jag byter. Den blev i alla fall billigare. Man får 20 kg för 549 kr, lite billigare än Tims som nu kostar 695 kr för 12 kg. Gamleman ska oxå få av den maten så att båda får samma. Tror att det blir bra i dessa spartider. Det närmar sig Jul och på Söndag ska alla ljusstakar och stjärnor upp som vanligt. Allt för att elräkningen ska skjuta i höjden,,haha. Men det är mysigt med lite ljus i mörkret. Sagah lär väl göra sönder och välta ner de flesta stakarna så jag får väl ligga på ett lager med extraljus. Alternativt får det bli hängande stjärnor på vissa ställen i stället. Vi får se. Nu ska jag och Hannah äta hemmalagade köttbullar med makaroner. Snart börjar alla djuren oxå bli hungriga,,se bara på Zingo här nedan som väntar på sin mat. Fast han har nog inte riktigt fattat sin plats i livet..haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0