Lördag

Lördagsmorgon och sol ute. Snart ska jag ta mig en dusch och sen dundra ut i skogen med killarna. I går var Carro och en kompis till henne på Gekås. När de kom hem så var vi och handlade thaimat. Sen blev det ansiktsmask för tjejerna och lite godis. Annars har inget speciellt hänt. Carro har fyllt år och den dagen gick lika fort som alla andra:-) Jag har mått lite dåligt ett par dagar. Har haft en sprängande huvudvärk något som jag aldrig brukar ha men det mesta har gått över nu. Man mår ju bättre bara av att se solen:-) Hundarna mår bra och busar som vanligt. I dag ska barnen till pappa och inget speciellt kommer hända. Hoppas alla mår bra därute..kramen


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas huvudvärken är bättre och att hela gänget har det toppen, kramkram

2010-04-11 @ 22:09:34
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0