Nattblogg:-)

Kan inte sova och det är något av det värsta jag vet:-) I går på påskafton så var vi hos grannen och blev bjudna på middag och vin. Det blev alldeles för mycket av den senare varan:-) Och det har man fått lida för idag. Det är nog oxå därför som jag inte kan sova. Man vände ju på dygnet litegrann igår helt klart. Men sådär framåt tre fyra borde jag bli trött:-) Så idag har inte hänt så där mycket. Vi gjorde ett tafatt försök att spela UNO förut. Men Carro var för trött efter ca fem omgångar. Så det la vi ner. Har varit ute med vovvarna i en regnig skog och kastat lite pinne åt dem. Men när det började droppa i ögonbrynen så gav jag upp och gick hem. De verkar ialla fall ha blivit nöjda med den promenaden för nu snarkar de som tusan i varsin säng.
I dag 5 April så har vi två födelsedagsbarn;.) Min storebror Tomas fyller år..Stor Grattiskram till honom.. Och så fyller Bella två år. Grattis till henne från halvmatte;.) Tänk att det redan har gått två år sen jag var med och hjälpte till med valpning för första gången. Tiden går fort. Fast inte när man inte kan sova då ju haha.. Men nu måste jag nog släcka ner och göra ett nytt tappert försök,,får väl sträckläsa min bok tills ögonen faller ihop självmant. I morgon kommer ialla fall Hannah hem och nu har hon varit borta så länge att jag längtar jättemycket. Så det ska bli skönt att få hem henne igen lilla skruttan. Nej hopp i sängkalle;.) Natti och kramar till alla födelsedagsbarn,,tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0