Onsdag 21 April

I dag vill jag börja med att säga Grattis på Födelsedagen till min lillasyster som fyller år idag. Hoppas det blir en bra dag. Ja nu är det redan Onsdag igen. Tiden bara springer förbi och äldre blir man, förhoppningsvis kanske man blir lite klokare oxå eller så är det ingen större risk för det :-). I går var Zingo med Caroline i skolan. De åkte till Falkenbergs brukshundsklubb för att träna agility och så vitt jag hörde så klarade min duktiga Zinkan alla hinder. Han fick åka hästtransport dit (ihundbur såklart) så det var nog en upplevelse för honom. Trött blev han oxå. Fick dra upp honom ur sängen i morse och det enda han gjorde var att gå ner och lägga sig i Tritons säng istället:-). Igår var det meningen att jag skulle följt med och äntligen fått hälsa på det lilla underverket Meya som ju nu är 5 dagar gammal. Men med min vanliga otur så körde allt ihop sig och jag blev väldigt ledsen för det, men hoppas jag får en ny chans snart. Man längtar ju efter att få se henne och få hålla henne lite. Men jag har ialla fall fått se härliga bilder på henne. Fast det är ju inte riktigt på samma sätt förstås :-( Jag har skapat en ny kennelhemsida men ska faktiskt lägga ner den idag. Gick in på en site som gav färdiga mallar och så. Faktiskt en bra site men iomed att det är färdiga mallar så blir man så himla begränsad med vad man kan göra och man får inte riktigt till det som man vill ha det. Och det är viktigt för mig. Så det är bara att börja på ny kula. Nu är alla barnen i skolan och jag ska gå ut i skogen med vovvarna som vanligt. Sen blir det städa av för nu är här täckt av hundhår igen. Inte roligt men nödvändigt. Solen har precis tittat fram så jag ska passa på att gå nu. Ha en underbar dag. Kramen :love:

Dags att vakna nu gubben :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0