Tjällossning?!

Jo då nu kommer våren allt..i dag körde bussen nästan vält in på vår tomt då en bit av vägen helt plötsligt rasade. Jag gick dit och kollade så allt var ok och erbjöd busschauffören telefonhjälp och något att dricka för han kunde ju inte komma ut ur bussen. Men han hade allt så det var bara att lomma därifrån igen. Men man måste ju kolla. Den blev dock bärgad rätt snabbt. I dag har vi varit o köpt lite till Carros födelsedag som är i morgon. Sen har jag städat hela huset och Hannah har hjälpt till med att laga middag och förbereda tårtan. Jo givetvis har vi varit ute i skogen med killarna oxå. I dag hittade de en hel damm att bada i och Tim gjorde riktiga krumsprång av glädje. Härligt att se faktiskt men man får vara försiktig för vattnet är ju ganska kallt och han har ju redan drabbats av vattensvans en gång:-) Nu är jag hemskt trött i kroppen och ska snart gå och lägga mig. I morgon blir det lite kalas som sagt för nu blir min förstfödda 17 år. Jösses vad tiden går fort..
Här kommer två bilder. En på Tim som Hannah tagit som jag tyckte blev jättebra förutom blixten i ögonen då men det var mörkt ute så då blir det så,,sen en på bussen som var på väg ner i trädgården,,Ha det gott. Kramen.

Bussen


Erkänn snyggast och vacker kille:-)


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0