Varm Vårdag

I dag har det varit riktigt varmt ute. Har till och med hängt ut den första tvätten på tork och torr blev den:-) Insektslivet har oxå fullkomligen exploderat på kort tid. Här flyger mängder med humlor,,spindlar kryper och även myror och ett gäng flugor.Hundarna hässjade bra när vi var i skogen och blev ganska snabbt slöa men nu när kvällen kommer är det fullt ös medvetslös som gäller. Får nog ta ytterligare en sväng med dem om man ska få lite lugn och ro till kvällen:-) I dag har skolorna börjat igen och det är ganska skönt att få tillbaka rutinerna. Nu är det bara knappt två veckor kvar tills jag ska få vara med på en valpning igen och det ska bli så roligt. Tiden går verkligen fort. Här händer inte mycket annars. Ska börja plugga inför slutprovet i Psykiatri. Sen är den kursen avklarad och det är bara 10 veckor kvar tills jag är färdig undersköterska. Sen är det bara att börja söka jobb och hoppas på att man hittar något bra. Efter att jag studerat färdigt så ska jag oxå gå en uppfödarutbildning så snart som möjligt samt börja arbeta på min hemsida som jag ju ska ha. Så en del finns att göra framöver. Nä,,nu blir det en sväng i skogen. Ha en härlig Måndagskväll..Puss Kram;.)

Hannah och Triton myser;.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0